arvandplast arvandplast .

arvandplast

بطري پت

اگر بخواهيم بطري پت را به شما معرفي كنيم مي توانيم از محصولاتي كه در آن از بطري پت استفاده كنيم.زيرا موارد استفاده از بطري پت در سال هاي اخير به ميزان زيادي افزايش داشته است. بر خلاف بطري هاي پلاستيكي كه در محصولات غذايي و آشاميدني مورد استفاده قرار ميگيرد، بطري پت بي خطر است و از نظر ايمني مشكلي را براي سلامتي انسانها به وجود نخواهد آورد. اگر كمي دقت كنيد خواهيد ديد كه روي بطري هاي آشاميدني كه در آن از بطري پت استفاده شده است  اين مورد قيد شده است.خود پت هم مانند بطري پت كاربرد هاي بسياري دارد . به عنوان مثال مي توان بسته بندي مواد غذايي را نام برد.اما چه چيزي باعث شده كه استفاده از پت و بطري پت افزايش يابد .در مقاله بطري پت ميخواهيم مواردي را ذكر كنيم كه جزو خصوصيت هاي مثبت در استفاده از بطري پت و پت مي باشد.

 

خواص فيزيكي پت و بطري پت

 

اولين مورد در بطري پت را ميتوان خواص زد سايشي آن در نظر گرفت .اين در حالي است كه اين خاصيت در بقيه موارد پلاستيكي وجود ندارد و بطري پت را از آنها جدا كرده است.

انعطاف پذيري بطري پت كاربرد اين ماده را بيش از پيش كرده است به طوري كه ميتواند بطري پت را در تمامي ابعاد و اندازه هاي مورد نظر بسته به شرايط انتخاب كنيد و از آن بهره ببريد. البته ممكن است بسياري از شما عزيزان فكر كنيد كه اين انعطاف پذيري باعث ميشود كه استحكام بطري پت كاهش پيدا كند در صورتي كه به هيچ وجه اين درست نيست. بطري پت داراي استحكام و مقاومت بالايي مي باشد كه اين مورد نيز يكي از مواردي است كه به عنوان مزيت در مورد  بطري پت از آن ياد ميشود.

كاربرد بطري پت بيشتر در موارد غذايي و آشاميدني است.دليل آن هم عدم نفوذ مواد شيميايي پلاستيكي به درون مواد غذايي و آشاميدني است.همچنين استفاده از بطري پت مي تواند به شما در مواردي كه نمي خواهيد طعم غذا و يا مواد آشاميدني تغغير كند ميتواند مفيد باشد. به همين دليل شما ميتواند بطري پت را در بطري هاي آب آشاميدني ،بطري نوشابه ها، ظروف بسته بندي انواع موارد غذايي مانند نانها و شيريني ها و غيره مشاهده كنيد.

قالب گيري پت بسيار آسان ميباشد به همين خاطر در صنعت لوازم آرايشي نيز بسيار كاربرد دارد و از ان به عنوان توليد محصولات آرايشي ميتوانند استفاده كنند.

 

 


برچسب: ظروف جار، ساخت قالب، توليد پت، قالبسازي پت، گالن پلاستيكي، ظروف بادي، ظروف پلي اتيلن، بطري ادويه، ظرف ادويه، پت ادويه، درب بطري، پريفرم، ظروف پت، بطري پت، بطري pet، توليد بطري، بطري جار، ظروف آرايشي و بهداشتي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۵۹:۰۲ توسط:arvandplast موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :